تمهیدات جدید اداره دانش آموختگان برای کاهش مراجعه حضوری دانشجویان؛

الکترونیکی شدن فرایند ها همراه ارسال پستی مدارک

۲۴ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۷:۱۰ کد : ۲۲۷۵۳ اخبار آموزشی مدیریت خدمات آموزشی
تعداد بازدید:۲۵۰۵
اداره دانش آموختگان در جهت کاهش مراجعه حضوری و اتلاف وقت دانش آموختگان، امکان دریافت پستی گواهی تحصیلی را فراهم کرده است و دریافت دانشنامه ها به صورت پستی نیز به زودی فراهم می‌شود.
الکترونیکی شدن فرایند ها همراه ارسال پستی مدارک

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی، رئیس اداره دانش آموختگان دانشگاه علامه طباطبائی ضمن تشریح عملکرد این اداره اظهار کرد: در مسیر الکترونیکی شدن فرایند های این اداره و عدم نیاز به مراجعه حضوری و اتلاف وقت دانش آموختگان هستیم.

عزالدین گفت: گواهی تحصیلی، دانشنامه و تاییدیه تحصیلی از خدمات این اداره می‌باشد که در حال حاضر گواهی های تحصیلی به صورت الکترونیکی و با درخواست دانشجو در سامانه گلستان انجام می‌شود و سپس به صورت پستی برای دانشجو ارسال می‌شود.

وی ادامه داد: دریافت دانشنامه نیز طبق برنامه ریزی های انجام شده به زودی، با درخواست دانش‌آموخته در سامانه گلستان و لغو تعهد در سامانه سجاد برای دانش‌آموختگان روزانه، به صورت غیر حضوری و همراه با ارسال پستی انجام می‌شود.

رئیس اداره دانش آموختگان در ادامه گفت: درخواست تاییدیه تحصیلی که به صورت فیزیکی انجام می‌شد، از تاریخ 1402/5/1 به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و دانش آموخته کافی است در سامانه سجاد درخواست خود را ثبت و مدارک خود را بارگذاری کند و پس از بررسی و تایید کارشناسان ما، کد صحت معتبر را دریافت کند، این فرایند در گذشته حدود یک هفته به طول می‌انجامید که درحال حاضر این مدت زمان به یک تا سه روز کاهش پیدا کرده است.

عزالدین همچنین اشاره کرد: لغو تعهد دانش‌آموختگان روزانه و درخواست ترجمه مدارک نیز به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه سجاد صورت می‌گیرد.

کلید واژه ها: معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی اداره دانش آموختگان


نظر شما :